Το εργαλείο Meta Tag Analyzer , είναι ένα χρήσιμο και δωρεάν εργαλείο για να ελέγξετε μόνοι σας τον τίτλο, την περιγραφή και τις λέξεις – κλειδιά της ιστοσελίδας σας, όλα αυτά δηλαδή που αποτελούν τα metatags.
Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση της σελίδας που θέλετε να ελέγξετε και πατήστε το SUMBIT. Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα πάρετε μια λεπτομερή αναφορά για τον Τίτλο, την Περιγραφή και τις Λέξεις – Κλειδιά της σελίδας σας.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το εργαλείο αυτό δουλεύει σωστά και με σελίδες γραμμένες στα Ελληνικά.
Η αναφορά σας δείχνει:
1. Meta tags report. Πως είναι γραμμένα τα metatags της σελίδας
2. Meta tags analysis, αν υπάρχει κάποιο λάθος σε αυτά ή λείπουν τελείως. Επίσης αν είναι σχετικά (relevant) με το περιεχόμενο της σελίδας σας. Οσο ψηλότερο το ποσοστό, τόσο καλύτερα.
3. Web page analysis, πληροφορίες για το συνολικό μέγεθος της ιστοσελίδας σας και το χρόνο που θέλει για να εμφανιστεί (να φορτώσει – load time). Επίσης αν περιέχει λέξεις για ενήλικες (adult words) ή αν χρησιμοποιούνται frames (πολύ ξεπερασμένο πιά).
4. Keywords found in the Anchor tags, δηλαδή οι λέξεις που βρίσκονται μέσα στα links της σελίδας σας
5. Keywords found in the IMG Alt tags, λέξεις που βρέθηκαν στις περιγραφές των φωτογραφιών που περιέχονται στη σελίδα. Οι περιγραφές αυτές δεν φαίνονται στους επισκέπτες αλλά είναι σύντομες φράσεις για το θέμα κάθε εικόνας.
6. Heading Tags, σημαντική πληροφορία για την ύπαρξη κεφαλίδων h1, h2, h3, h4, κλπ.
7. Keywords found on page, λέξεις που περιέχονται στο κείμενο της σελίδας σας. Εμφανίζονται σε δύο ή τρεις πίνακες.
Ο πρώτος πίνακας δείχνει μεμονωμένες λέξεις, πόσες φορές περιέχεται κάθε μια στο κείμενο και το βάρος της, δηλαδή το ποσοστό της % στο συνολικό αριθμό των λέξεων.
Ο δεύτερος πίνακας περιλαμβάνει συνδυασμούς 2 λέξεων που βρίσκονται στο κείμενο της σελίδας σας.
Ο τρίτος πίνακας περιλαμβάνει συνδυασμούς 3 λέξεων.
Το βάρος ή πυκνότητα μιας λέξης (keyword density) ή ενός συνδυασμού λέξεων σε μια σελίδα είναι σημαντικό και δεν θα πρέπει να είναι ούτε πολύ χαμηλό (λιγότερο από 2%), ούτε πολύ υψηλό (περισσότερο από 7-8%) γιατί αλλιώς κινδυνεύετε να τιμωρηθείτε για keyword spamming.
8. URLs found in the page, Links προς εσωτερικές σελίδες του site σας ή προς άλλες ιστοσελίδες (εξωτερικα links).
Χρησιμοποιείστε το εργαλείο Meta Tag Analyzer, ή διαβάστε περισσότερα για τα metatags
Πληκτρολογήστε τη διεύθυνση της σελίδας που θέλετε να ελέγξετε και πατήστε το SUMBIT. Μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα θα πάρετε μια λεπτομερή αναφορά για τον Τίτλο, την Περιγραφή και τις Λέξεις – Κλειδιά της σελίδας σας.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το εργαλείο αυτό δουλεύει σωστά και με σελίδες γραμμένες στα Ελληνικά.
Η αναφορά σας δείχνει:
1. Meta tags report. Πως είναι γραμμένα τα metatags της σελίδας
2. Meta tags analysis, αν υπάρχει κάποιο λάθος σε αυτά ή λείπουν τελείως. Επίσης αν είναι σχετικά (relevant) με το περιεχόμενο της σελίδας σας. Οσο ψηλότερο το ποσοστό, τόσο καλύτερα.
3. Web page analysis, πληροφορίες για το συνολικό μέγεθος της ιστοσελίδας σας και το χρόνο που θέλει για να εμφανιστεί (να φορτώσει – load time). Επίσης αν περιέχει λέξεις για ενήλικες (adult words) ή αν χρησιμοποιούνται frames (πολύ ξεπερασμένο πιά).
4. Keywords found in the Anchor tags, δηλαδή οι λέξεις που βρίσκονται μέσα στα links της σελίδας σας
5. Keywords found in the IMG Alt tags, λέξεις που βρέθηκαν στις περιγραφές των φωτογραφιών που περιέχονται στη σελίδα. Οι περιγραφές αυτές δεν φαίνονται στους επισκέπτες αλλά είναι σύντομες φράσεις για το θέμα κάθε εικόνας.
6. Heading Tags, σημαντική πληροφορία για την ύπαρξη κεφαλίδων h1, h2, h3, h4, κλπ.
7. Keywords found on page, λέξεις που περιέχονται στο κείμενο της σελίδας σας. Εμφανίζονται σε δύο ή τρεις πίνακες.
Ο πρώτος πίνακας δείχνει μεμονωμένες λέξεις, πόσες φορές περιέχεται κάθε μια στο κείμενο και το βάρος της, δηλαδή το ποσοστό της % στο συνολικό αριθμό των λέξεων.
Ο δεύτερος πίνακας περιλαμβάνει συνδυασμούς 2 λέξεων που βρίσκονται στο κείμενο της σελίδας σας.
Ο τρίτος πίνακας περιλαμβάνει συνδυασμούς 3 λέξεων.
Το βάρος ή πυκνότητα μιας λέξης (keyword density) ή ενός συνδυασμού λέξεων σε μια σελίδα είναι σημαντικό και δεν θα πρέπει να είναι ούτε πολύ χαμηλό (λιγότερο από 2%), ούτε πολύ υψηλό (περισσότερο από 7-8%) γιατί αλλιώς κινδυνεύετε να τιμωρηθείτε για keyword spamming.
8. URLs found in the page, Links προς εσωτερικές σελίδες του site σας ή προς άλλες ιστοσελίδες (εξωτερικα links).
Χρησιμοποιείστε το εργαλείο Meta Tag Analyzer, ή διαβάστε περισσότερα για τα metatags
Ελέγξτε τα metatags της ιστοσελίδας σας
Reviewed by Γιάννης Σαματάς - Αρτκρετα
on
14:52
Rating:
Δεν υπάρχουν σχόλια: