Ρεαλιστικοί στόχοι στην προώθηση ιστοσελίδων

στόχοι στην προώθηση ιστοσελίδωνΟσοι από σας παρακολουθείτε την δουλειά της Αρτκρετα, θα έχετε διαβάσει το άρθρο «10 αλήθειες για το SEO» (search engine optimization – βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης), που έδινε ειλικρινείς απαντήσεις στις πιο συνηθισμένες ερωτήσεις σχετικά με την προώθηση ιστοσελίδων και προσπαθούσε να διαλύσει μερικούς διαδεδομένους μύθους του χώρου.

Αυτά που θα διαβάσετε σήμερα συμπληρώνουν το άρθρο εκείνο και αφορούν τους ρεαλιστικούς στόχους στην προώθηση ιστοσελίδων, ένα από τους σημαντικότερους παράγοντες που θα καθορίσει την επιτυχία ή την αποτυχία της.

Ας ξεκινήσουμε για να εξηγήσουμε ποιοι είναι ρεαλιστικοί στόχοι για την προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης:

Θέλω να γίνει προώθηση της ιστοσελίδα μου για πολλές διαφορετικές φράσεις

Η προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης θα αποτύχει αν δεν επιλέξετε συγκεκριμένους στόχους. Είτε κάνετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας μόνοι σας, είτε την αναθέσετε σε κάποιο ειδικό, θα πρέπει να ξεκινήσετε διαλέγοντας τον κύριο στόχο σας, δηλαδή μια συγκεκριμένη φράση για την οποία θέλετε να βρίσκουν την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης.

Οσο πιο εξειδικευμένη είναι αυτή η κύρια φράση, τόσο γρηγορότερα θα δείτε θετικά αποτελέσματα, δηλαδή θα δείτε την ιστοσελίδα σας να ανεβαίνει στις μηχανές αναζήτησης σε μερικές βδομάδες ή μήνες αντί για χρόνια. Για παράδειγμα, η δυσκολία θα είναι πολύ μεγαλύτερη αν επιλέξετε σαν στόχο σας τη γενική φράση «ξενοδοχείο στην Κρήτη», ενώ αν επιλέξετε την πολύ πιο εξειδικευμένη φράση «ξενοδοχείο στα Μάταλα» ο στόχος σας θα εκπληρωθεί πολύ πιο εύκολα.

Αν θέλετε να σας βρίσκουν και για άλλες φράσεις στις μηχανές αναζήτησης, μπορείτε να επιλέξετε δευτερεύουσες φράσεις. Η έμφαση στη βελτιστοποίηση και προώθηση της ιστοσελίδας σας θα πέσει στην κύρια φράση, ενώ οι δευτερεύουσες φράσεις θα είναι συμπληρωματικές, αυξάνοντας τις πιθανότητες να βρουν την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης.

Θέλω άμεσα αποτελέσματα από την προώθηση της ιστοσελίδας μου

Οταν ξεκινήσετε την βελτιστοποίηση και προώθηση της ιστοσελίδας σας να θυμάστε ότι τα αποτελέσματα δεν είναι ποτέ άμεσα. Οσο πιο νέα είναι η ιστοσελίδα, τόσο περισσότερο χρόνο θα χρειαστεί για να εμφανιστεί σε μια καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης.

Επίσης όσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός ανάμεσα σε ιστοσελίδες με ίδιο αντικείμενο με τη δική σας, τόσο περισσότερο θα καθυστερήσουν τα θετικά αποτελέσματα της προώθησης και βελτιστοποίησης.

Ο ρεαλιστικός στόχος είναι να δείτε την ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται ψηλά στο Google μετά από 1 χρόνο, εκτός αν η κύρια φράση σας είναι πολύ εξειδικευμένη με χαμηλό ανταγωνισμό.

Θέλω η βελτιστοποίηση και η προώθηση της ιστοσελίδας μου να γίνει μια φορά και να μην χρειαστεί να ασχοληθώ ξανά στο μέλλον.

Η προώθηση της ιστοσελίδας σας είναι διαρκής διαδικασία και δεν μπορεί να γίνει «μια και έξω». Μην ξεχνάτε ότι δεν είστε ο μόνος που προσπαθεί να κερδίσει μια καλή θέση στο Google. Οι ανταγωνιστές σας είναι πολλοί, αλλά οι καλές θέσεις είναι μόνο 5 ή το πολύ 10, γι αυτό ποτέ δεν πρέπει να επαναπαύεστε στη δόξα σας.

Αυτός που είναι σήμερα πρώτος στο Google, μπορεί αύριο να βρεθεί σε λίγο ή πολύ χαμηλότερη θέση αν δεν συνεχίσει να βελτιώνει και να προωθεί την ιστοσελίδα του. Αν αυτό σας ακούγεται σωστό, διαβάστε το παλιότερο άρθρο «ιστοσελίδες γεμάτες σκόνη».

Θέλω να ξοδέψω 200 - 300€ για την προώθηση της ιστοσελίδας μου

Οσο περνούν τα χρόνια, ο ανταγωνισμός για μια καλή θέση στις μηχανές αναζήτησης αυξάνει και η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων γίνεται ολοένα δυσκολότερη. Μην έχετε αυταπάτες ότι με 200€ ή 300€ θα δείτε την ιστοσελίδα σας να σκαρφαλώνει στο Google. Το κόστος της αποτελεσματικής βελτιστοποίησης και προώθησης κυμαίνεται από μερικές εκατοντάδες μέχρι πολλές χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με τον ανταγωνισμό στους στόχους που θα επιλεγούν (κύρια και δευτερεύουσες φράσεις).

Αν αυτό σας φαίνεται υπερβολικό, σκεφτείτε ότι μια ιστοσελίδα στο Ιντερνετ είναι ένα online κατάστημα ή γραφείο που δέχεται πελάτες και αυξάνει τις πωλήσεις σας. Αν χρειαζόταν να ανοίξετε ένα υποκατάστημα στην πόλη σας, πόσο θα σας στοίχιζε;

Αν είσαστε ακόμα πιο φιλόδοξος και θέλατε να ανοίξετε ένα υποκατάστημα σε κάθε πόλη της Ελλάδας ή ακόμα και σε άλλες χώρες, ποιο θα ήταν το κόστος; Σίγουρα δεκάδες φορές περισσότερο από την ιστοσελίδα της επιχείρησης σας, το δικό σας πανελλήνιο ή διεθνές ονλάιν κατάστημα.

Θέλω να κάνω μόνος μου την βελτιστοποίηση και προώθηση της ιστοσελίδας μου

Φυσικά και μπορείτε να το κάνετε αρκεί να ασχολείστε καθημερινά μερικές ώρες. Στην αρχή θα πρέπει να διαβάσετε όσο το δυνατόν περισσότερο για το SEΟ (Search Engine Optimization – βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης) και να καταλάβετε τις βασικές του αρχές.

Στο δεύτερο στάδιο θα πρέπει να μάθετε πως θα κάνετε αλλαγές στην ιστοσελίδα σας για να εφαρμόσετε τις βελτιώσεις που χρειάζονται.

Στο τρίτο στάδιο θα πρέπει να εξασκήσετε τα όσα μάθατε, ενώ ταυτόχρονα θα ενημερώνεστε για τις εξελίξεις στις μηχανές αναζήτησης, ώστε να μπορείτε να αναπροσαρμόζετε την στρατηγική και την τεχνική σας.

Πάντως το πρώτο βήμα το έχετε κάνει αφού διαβάσατε το άρθρο αυτό!
Ρεαλιστικοί στόχοι στην προώθηση ιστοσελίδων Ρεαλιστικοί στόχοι  στην προώθηση ιστοσελίδων Reviewed by Γιάννης Σαματάς - Αρτκρετα on 09:53 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.